Nu suntem primii ce au descoperit tainele cafelei. Nu suntem primii ce, cu experienta celor 20 de ani de existenta, au desavarsit intreaga lor pasiune pentru cafea. Nu suntem primii in ale noilor tehnologii inovatoare ce ne aduc in prim plan arome si gusturi imbracate in filtre de lumina, dar va propunem sa fim impreuna printre primii in ceea ce inseamna cafeaua raportata direct la calitatea si pretul ei corect.
Cafele arabice, cafele robuste sau de specialitate sunt prezente si apreciate de catre dumneavoastra si asta de cele mai multe ori doar in functie de buget. Nu este nimic gresit in asta, important este doar sa stiti ceea ce vreti. Chiar si o cafea robusta, daca alegem la intamplare, Java Medium Bean de exemplu, are farmecul si savoarea ei. Importante sunt cateva caracteristici ce se aplica la toate tipurile de cafele existente pe piata: anul recoltei, data prajirii, tehnologia folosita la prajire si nu in ultimul rand tipul de ambalaj utilizat. Vom incerca sa raspundem intrebarilor dumneavoastra punctual, punand accentul pe corecta informare.
Horeca, Vending sau Retail nu sunt doar segmente de piata ce au directii clare cu clienti predefiniti de tipul, pretul si calitatea cafelei. Toate trei au suferit schimbari majore si putini sunt cei ce pastreaza un echilibru intre calitate, pret si profit.
Blenduri, “single originis”, metode alternative de preparare, corp, aciditate, retrogust, “cremozitate” sunt din ce in ce mai prezente in limbajul magazinelor de specialitate. Uneori puteti avea impresia ca in lumea cafelei aproape nu mai este loc pentru clientul obisnuit, classic, care vrea doar sa cumpere o cafea asa cum intelege el ca o doreste: proaspata, macinata corect si ambalata corespunzator.
Tocmai de aceea va provocam sa raspundeti singuri la o intrebare: doriti sa deveniti un simplu numar intr-o statistica ce vrea sa simplifice viata dumneavoastra, sau optati pentru curajul de a pierde putin timp si de a pune intrebari unor comercianti pe care cu voia dumneavoastra ii suspectam uneori de pretul prea mare al unui produs ce detine unul din primele locuri raportat la cifra de afaceri si personal angajat.